دپارتمان فنی و مهندسی

دپارتمان فنی و مهندسی با هدف سرعت بخشیدن ورود دانشپذیران به بازار کار فعالیت میکند. دانشپذیرانی که حتی آموزش دانشگاهی برای ورود به بازار کارشان کافی نبوده و برای پیشی گرفتن از رقبا با ثبت نام دوره های مختلف فنی ومهندسی مجتمع فنی تهران علوم روز و مورد نیاز بازار کار را فرا گرفته و به صورت هدفمند روی شاخه کاری مورد نظر آموزش عملی میبینند.

در تمامی دوره های مهندسی و صنعتی علاوه بر داشتن مدارک تئوری و دانشگاهی، تسلط به نرم افزارهای کامپیوتری آن رشته نیاز اصلی شرکت ها و گروه های کاریست. دپارتمان فنی مهندسی با بهره گیری از مدرسین فعال در بازار کار و مسلط به هرکدام از شاخه های  فنی تمرکز خود را بر روی آموزش نرم افزار های به روز کرده که با همین گرایش نرم افزاری دانشپذیران و دانشجویان به سمت بازار سوق داده می شوند.

این دپارتمان با بیش از 15 سال سابقه در شاخه های مختلف مهندسی از فعال ترین دپارتمان های مجتمع فنی تهران محسوب می شود که درحال حاضر در بیش از 10 گروه آموزشی مختلف مهندسی و صنعتی به ارائه خدمات آموزشی به شرکت ها، سازمان ها، مهندسان و دانشجویان می پردازد.

RS, GIS و نقشه برداری

تاسیسات

ریاضی و آمار

سمینارهای تخصصی

سیستم های مدیریت

طلا و جواهر

مدیریت پروژه

مهندسی برق، کنترل و ابزاردقیق

مهندسی صنایع

مهندسی عمران

مهندسی مواد ، جوش و خردگی

مهندسی مکانیک

مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی

مهندسی پزشکی

نفت ، گاز و پتروشیمی

نقشه برداری

و …

دپارتمان علوم مهندسی مجتمع فنی تهران امروز در تلاش است تا با ارتقای مستمر کیفیت ، بهره گیری از مدرسان دارای صلاحیت­ های حرفه ای و علمی ، سرفصل های به روز ، تولید و انتشار محتوای آموزشی غنی و کاربردی به نیازهای امروز دانش پذیران خود پاسخ دهد.

دوره های فعال دپارتمان

Revit MEP (تاسیسات مکانیکی و الکتریکی)

حضوری
آن‌چه در این دوره می‌آموزید: تنظيمات نرم افزار و user interface مدل سازي تراز و آكس بندي مدل سازي ديوار و تنظيمات مد�
40 ساعت
0
3,060,000 تومان