دپارتمان فناوری اطلاعات

رشد سریع در صنایع رایانه ای و خدمات پردازش اطلاعات که بالا ترین شمار استخدام مهندسین نرم افزار را داراست منجربه ایجاد فرصت های شغلی مناسبی برای فارغ التحصیلان این رشته می باشد.  کار فرمایان به دنبال استخدام مهندسان زبده ای هستند که در زمینه برنامه نویسی ، تجزیه و تحلیل سیستمها روابط عمومی و تجارت دارای مهارت های بالایی باشند. دپارتمان ICT مجتمع فنی تهران با همین رویکرد اقدام به برگزاری دوره های تخصصی در گروهای ذیل نموده است.

ارائه خدمات علمی – عملی آموزشی در زمینه راه اندازی، پشتیبانی و توسعه شبکه های کامپیوتری ویندوز و لینوکس شامل سیستم عامل های Clinet و Server و سرویسهای مختلف شبکه مانند Mail و طراحی و توسعه زیرساخت ارتباطی مبتنی بر Cisco و Mikro Tik ، ارائه آموزشهای تخصصی در زمینه امنیت سیستمهای اطلاعاتی شامل دوره های تخصصی Firewall، تست نفوذ، Hack، امنیت سیستمهای مخابراتی Cisco و امنیت نرم افزار و پایگاه داده ، پیاده سازی Cloud و مجازی سازی مبتنی بر Microsoft Hyper-V و VMware Esxi ، آموزش و انتقال تجربه کاری راه اندازی و نگهداری Data Center و خدمات جانبی آن مانند دوره های تخصصی سرورهای HP و … در دستور کار این گروه قرار دارد.

آموزش کلیه تخصصهای مرتبط با طراحی و برنامه نویسی وب سایت شامل تکنولوژهای HTML 5 برای طراحی، CCS 3.0 برای پیرایش و کتابخانه های Java Script مانند jQuery برای برنامه نویسی سمت کلاینت و PHP برای برنامه نویسی تحت سرور.

ارائه آموزش های تخصصی برنامه نویسی با اهداف علمی (دانشگاهی) و عملی (تجاری) در زمینه های وب، موبایل، دسکتاپ، طراحی اپلیکیشن گوشی (برنامه نویسی اندروید) و زبان های برنامه نویسی C#, Java, C++,Python و … و تحت سیستم عامل های ویندوز و لینوکس از وظایف این گروه می باشد . با توجه به رشد روز افزون ارتباطات موبایل و نیاز اپراتورها به نیروی متخصص مخابرات سیار، در این دوره ها آموزش های لازم جهت تسلط دانش پذیر بر نسل 3و 4 ارتباطات موبایل، نگهداری و پشتیبانی توسط برجسته ترین اساتید صورت می پذیرد.

ارائه آموزشهای کاربردی برای دریافت گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر از سطح مقدماتی تا پیشرفته برای همه دوره های تخصصی Microsoft Office (windows, word, excel, access, powerpoint, internet) از خدمات آموزشی این گروه هستند.

 با توجه به رشد روز افزون ارتباطات موبایل و نیاز اپراتورها به نیروی متخصص مخابرات سیار، در این دوره ها آموزشهای لازم جهت تسلط دانش پذیر بر نسل 3و 4 ارتباطات موبایل، نگهداری و پشتیبانی توسط برجسته ترین اساتید صورت می پذیرد. رباتیک: رباتیک شامل طراحی ، ساخت ، راه اندازی و استفاده از رباتها می شود. همچنین مانند سیستم های رایانه ای کنترل ، بازخورد حسگرها و پردازش اطلاعات نیز در این گروه قرار می گیرند. این فناوریها استفاده می شوند تا ماشینها را به گونه ای ارتقا دهند که جایگزین انسان گردند.

دوره های فعال دپارتمان

UI پیشرفته

بدون امتیاز 0 رای
آن‌چه در این دوره می‌آموزید: طراحی حقیقی تعادل در طراحی ریتم در طراحی ترازبندی رنگ در رابط کاربری تایپوگرافی
0
4,900,000 تومان

برنامه‌نویسی اندروید

آنچه در دوره اندروید می آموزید : دوره اندروید معرفی زبان برنامه نویسی جاوا و دستورات پایه و روش پیاده…
50
0
3,710,000 تومان

دوره ui/ux

بدون امتیاز 0 رای
آنچه در دوره ui/ux می آموزید : دوره ui/ux آشنایی با دوره و اصطلاحات آن تاریخچه و تعاریف رابط کاربری و…
0
2,450,000 تومان

سئو SEO

بدون امتیاز 0 رای
آموزش کامل تمام آن‌چه نیاز دارید تا بتوانید یک وبسایت را به صفحه اول Google برسانید.
30 ساعت
0
3,250,000 تومان

مجازی سازی vmware

بدون امتیاز 0 رای
0
4,350,000 تومان

وب دیزاین

بدون امتیاز 0 رای
آن‍‌چه در این دوره می‌آموزید: Htlm css javascript jquery Ajax Bootstrap Sass
0
9,950,000 تومان

وردپرس

وردپرس
بدون امتیاز 0 رای
wordpress & woocommerce essential training
45 ساعت
0
1,670,000 تومان

وردپرس و سئو

بدون امتیاز 0 رای
0
5,650,000 تومان

پایتون مقدماتی

بدون امتیاز 0 رای
آن‌چه در این دوره می‌آموزید: list ها tuple ها dictionary ها حلقه ها توابع Set ها ماژول ها و پکیج…
0
4,350,000 تومان

پکیج جامع مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر (ICDL)

بدون امتیاز 0 رای
آن‌چه در این دوره می‌آموزید:   مبانی کامپیوتر: تعریف کامپیوتر و کاربرد های آن IT ، ICT پردازش ، ICDL ، داده ها ، ا
0
3,500,000 تومان